Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst schriftelijk bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@groen-geluk.nl. We zullen ons inspannen om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Doe dit binnen 7 dagen nadat je de gebreken hebt geconstateerd, middels een volledig en duidelijk omschreven e-mail, bij voorkeur met foto’s, zodat we een goede inschatting kunnen maken van de klacht.

De klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, zul je binnen de termijn van 14 dagen antwoord ontvangen met een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.